niedziela, 17 listopada 2013

Tag: Liebster Blog

Hej :)

Niedawno zostałam otagowana przez Iwi Piwi tagiem zwanym Liebster Blog. Już go wcześniej widziałam na kilku innych blogach.
Oto moje odpowiedzi na pytania zadane przez Iwi Piwi:

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Tak właściwie to nie mam jednego ulubionego koloru. Wszystko zależy od tego gdzie taki kolor ma się pojawić. Na paznokciach lubię kolory odważne i rzucające się w oczy. Jeśli chodzi o garderobę i makijaż to odruchowo wybieram kolory, które wydają mi się bezpieczne, tj. beże, szarości, brązy, czerń, ale także zgniłe zielenie i oberżynę.

2. Świece czy olejki?

Jeśli już to raczej olejki. Ostatnio kuszą mnie też woski, ale jeszcze nie próbowałam żadnych. Podobno uzależniają :)

3. Zima czy lato?

Zdecydowanie lato. Kiedy zbliża się koniec sierpnia już zaczynam tęsknić :) Zimą lubię jedynie okres świąteczno-noworoczny. Lubię też dni, kiedy panuje silny mróz, a powietrze jest orzeźwiające. 

4. Ulubiona firma kosmetyczna?

Nie mam jednej ulubionej. Jeśli chodzi o pielęgnację to lubię produkty Nivea oraz Pharmaceris. Kosmetyki do makijażu najczęściej mam z takich firm jak Inglot, Revlon, Max Factor, Bourjois, Rimmel i Sleek. 

5. Twój ulubiony kwiat?

Lubię większość kwiatów ciętych (oprócz złocieni). W domu mam jedynie kilka kwiatów doniczkowych i to mi absolutnie wystarcza. Nigdy nie postawię w domu paproci - nie znoszę :) Jeśli chodzi natomiast o kwiaty ogrodowe to kocham cudnie pachnącą maciejkę i tulipany.

6. Jaki jest Twój typ urody?

Nie wiem czy mogę to stwierdzić jednoznacznie, ale raczej jestem wiosną (z lekką domieszką jesieni). Ogólnie mam ciepły typ urody.

7. Co zazwyczaj robisz o 20:00?

Krzątam się po domu lub oglądam coś, jednocześnie szykując dziecko do kąpieli i snu.

8. Czy masz jakiś produkt z MAC?

Mam pędzel nr 217.

9. Twój popis kulinarny?

Nie wiem sama. Gotuję bardzo różne rzeczy. Zazwyczaj sama wymyślam przepisy i dużo eksperymentuję. Wiem tylko, że mój mąż bardzo lubi moją kuchnię bo nie jest to typowa polska kuchnia z serii "ziemniaki + mięcho". :)

10. Szminka czy błyszczyk?

Bez wahania szminka. Błyszczyków używam sporadycznie.

11. Blog -dlaczego?

Jako zapracowana mama chciałam mieć coś tylko dla siebie. Motywuje mnie to organizowania sobie czasu na jedną z moich pasji.


W chwili obecnej nie taguję nikogo. Nie mam pomysłu na pytania :) Dziękuję Iwi Piwi za otagowanie mnie. Pisanie takich notek jest szybkie i przyjemne :)

Już niedługo kolejny makijaż. Mam w planach też kilka recenzji.

Pozdrawiam serdecznie.

Karla.



2 komentarze:

  1. miałam przyjemność brać w nim udział fajna zabawa :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Weve been looking through your articles or blog posts on this site for at some time. This really is our very first comment. Your current blog is very helpful for me and it supplies top notch content material.
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń