środa, 8 stycznia 2014

II Spotkanie Blogerek z Warmii i Mazur - 6 grudnia 2013 - relacja

Witajcie.

Nie było mnie dość długo i na wstępie na wytłumaczenie napiszę tylko tyle, że złożyło się kilka prywatnych spraw, ale mam nadzieję, że jak tylko skończę pisanie pracy dyplomowej na moich studiach podyplomowych i zdam egzamin to wszystko się zmieni. Koniec jesieni był dla mnie ciężki - mój obecny stan (czytaj ciąża) powodował, że po pracy i spędzeniu czasu ze starszą córką nie miałam siły na nic innego jak rzucenie się do łóżka. To na tyle... a teraz do rzeczy.

Tak jak sugeruje tytuł posta, 6 grudnia odbyło się II spotkanie kobitek Z Warmii i Mazur, które czują zamiłowanie do blogowania na tematy bliskie ich sercom :) A oto one, tzn. te kobitki i ich blogi:

i moja skromna osoba :)


Spotkanie odbyło się w bardzo przytulnym lokalu na olsztyńskiej starówce - Cudne Manowce. Po trudach i znojach spowodowanych zimową zamiecią, dotarłyśmy tam z siostrą z lekkim opóźnieniem. Przywitało nas cieple wnętrze i uśmiechnięte dziewczyny :)
 
Pierwszą "atrakcją" wieczoru była prezentacja Pani Brygidy, właścicielka Akademii Urody Brigitte. Opowiedziała nam ona o swojej pracy i ofercie swojego studia. Przeprowadziła na nas również zabieg o nazwie "satynowe dłonie" - za pomocą kosmetyków firmy Mary Kay. Był bardo przyjemny, a efekt końcowy przeszedł moje oczekiwania.
 Większość z nas była głodna - stad kolejna część spotkania polegała na buszowaniu w menu i późniejszym pałaszowaniu zamówionych pyszności. Ja skusiłam się na pizzę - mam do niej słabość :)
W międzyczasie mogłyśmy pooglądać prezenty jakie przygotowali dla nas sponsorzy spotkania, pogadać i pośmiać się. 
 
 
Tu możecie obejrzeć FILMIK ZE SPOTKANIA. Jego autorką jest Ola (Cosmola), której należą się ogromne podziękowania za organizacje spotkania. Olu jesteś wielka :)
Drugim gościem naszego spotkania były przemiłe dziewczyny ze studia Wosk na Włos. Są one ekspertkami w dziedzinie depilacji woskiem. Opowiedziały nam o zabiegach, z jakich można u nich skorzystać, a także odpowiedziały na wiele nurtujących nas pytań z dziedziny depilacji. W prezencie każda z nas otrzymała voucher o wartości 50 zł do wykorzystania na dowolne zabiegi w studiu Wosk na Włos. Ja z pewnością skorzystam, ale z racji tego, ze jestem w ciąży, a przed ciążą nie korzystałam z depilacji woskiem, muszę poczekać do maja.
     
 A oto, co otrzymałyśmy od naszych sponsorów, którym serdecznie dziękujemy:
























































Jeszcze lista sponsorów:
Chocolissimo
B'IOTA
Gosh

Lavera
Apis
Grupa Zachodnia
Efektima
Pierre Rene
Lumene
Rimmel
Virtual
Drogeria Testa
Sucre
Dekoracyjna taśma
Venita

depilacja.edu.pl
Wosk na Włos\
Akademia urody Brigitte


Podsumuje tylko, ze bardzo milo spędziłam czas i czekam na kolejne spotkanie.
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny ze spotkania i Was wszystkich.

Karla.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz